mandag 6. april 2009

Mamma? Pappa? Thomas?

Imorgen komme mamma og pappa og Thomas. Og eg fatte det ikkje. Eg fatte det serri ikkje. Fatte kje at di e i Australia nå og komme opp med toget imårå. Fatte kje at eg nå kan klemma og kosa og krangla me mamma igjen. Fatte kje at 9 månder e øve allerede. Fatte kje at eg snart må reisa vekk fra det som nå e hjemmet mitt. Fatte det ikkje.

Men eg glede meg så klart åsså te eg komme hjem te Norge og får se alle dokker igjen! Men det e litt vanskelig å gleda seg når alt her e bare stress me pakking og goodbye speeches osv. Men eg prøve å bare fokusere på de herlige minnene eg har herfra, og på alt det eg har savna i Norge. Løye e det at eg som sleit så mye med hjemlengsel den første tiden nå må liskom tvinga meg sjøl te å få hjemlengsel igjen haha.

Men uansett, life moves on, og fredag 8 mai klokken 18:00 får eg planta beinå mine på trygg, norsk jord igjen. Og godt bler det og.

Cya soon mates!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg glede meg vertfall!! :)